Välkommen att träffa Silja och Tanu / Superförbundets ordförande och verksamhetsledare

Välkommen att träffa Silja och Tanu - ordförande och verksamhetsledare

SuPers odförande Silja Paavola och den nya verksamhetsledare Tanu Heikkinen turnerar i Finland under hösten och vill träffa så många SuPer- proffs som möjligt på medlemskvällar! Vi vill höra vad som är aktuellt I ditt arbete och vad som är upp till medlemmarna I SuPer. Vi berättar vad som arbetas med I förbundet och vad som finns på ytan inom intressebeakningen just nu.

Kvällen börjar kl 17:00 med en lättare måltid och fortsätter klo 17:30 med diskussion.  Kvällen tolkas.
Efter diskussionsdelen har du möjlighet att stanna kvar på medlemskväll som endast är för svenskspråkiga medlemmar. Vi går igenom frågor som rör löneutbetalning med Virve Aho.  T.ex. hur ska man tolka lönespecifikation.

Medlemäskvällen ordnas torsdagen den 2.11.2023 kl. 17–20 på Original Sokos Hotel Vaakuna Vasa.

02.11.2023 17:00-20:00

Sokos Hotel Vaakuna Vaasa